A teenage girl is accused by a neighbour of receiving adult men at home. She is brought to a juvenile court before a kind and understanding judge. She recounts her story to him. Due to parental neglect and lack of guidance she gets in with the wrong crowd and, after an affair with a sailor, she has an abortion and is eventually arrested for teenage prostitution.