Percy Winthram comes to London from Manchester for the Cup Final. After the game he and his companions go to a Soho strip club. Percy is innocent and shy. One of his friends bets he won't take a blonde home and sleep with her. Percy accepts. Cyrenne, the blonde, who has overheard the bet, accepts too. Cyrenne tells him of her aristocratic background. Impressed, he boasts of his conquests and their mutual trust and liking grows.