A young inventor divorces a nagging wife and, to avoid all women, finds employment in a remote all-male department of the War Office. His peace is broken by a U.S. colonel's daughter, Gay, who is shell-shocked and has lost the power of speech. Charmed by her and by the contrast with his former talkative wife, Tony soon falls in love and marries her. However, once wed, Gay suffers a further shock and recovers her speech.