Lee Warren returns from a trip abroad to find evidence that Vivien, his wife, has been unfaithful to him, and sets out to find her lover, kill him, and make it look like suicide. But immediately after, he discovers that they had broken up some time before and that she has a new lover, whom he tries to incriminate in order to shift the suspicions of the police from him.