The Huggett family goes to a holiday camp where they encounter many different people: a pregnant young girl and her boyfriend, a group of gamblers, a murderer seeking his next victim, a husband-seeking spinster and a middle-aged matron on her first holiday after years of taking care of her invalid mother.