Eddie, who works as a hangman under an assumed name, conceals this other job when he gets married and sets up home with his girl on a barge in the river Thames where he directs a barge business. Tragedy strikes when his assistant, Olaf, tries to seduce his wife and after a fight between the two men, the hangman is presumed drowned. The woman commits suicide and Olaf is sentenced to hang.