No job, bad romance, and terrible grades... Nothing's going to plan in young Hye-won's big-city life. On impulse, she puts her unresolved issues behind her and returns to her hometown. There she meets her childhood friends, Jae-ha and Eun-sook, who continue to live their unusual rural life their own way. From that winter on Hye-won's days are filled with simple but peaceful moments, like eating meals made with organic ingredients. Over the 4 seasons Hye-won slowly discovers the true pleasure of living a simple life, as it dawns on her why she really came back to the place of her birth. The new spring is approaching, and with it she takes the first step in her brand new life.