For some, gastronomy remains a question of passion. Of tackling increasingly more creative challenges. And also love for a trade and for the team of people who accompany them on their adventures, to the extent of feeling like a real family. This is the case of Germán Martitegui, considered the best chef in Argentina, number 10 in Latin America. On the 10th anniversary of his restaurant, Tegui, Germán decided to close its doors and up sticks with his entire team of 22 people – his family – to open a unique and unrepeatable experience lasting for 40 nights facing the Andes Mountain Range, creating a menu exclusively with local produce and matching it with the wines of another family – the one with blood ties – but who share the same passion, commitment and creativity, and who would be his hosts: the Michelini Brothers. The challenge of creating a restaurant from zero, in the open air, with nothing but fires and following the movement of the sun.