Renowned dressmaker Reynolds Woodcock is at the centre of British fashion. Women come and go through Woodcock’s life, providing inspiration and companionship, until he comes across the young Alma, who soon becomes a fixture in his life as his muse and lover. Once controlled and planned, he finds his carefully tailored life disrupted by love. With his latest film, Paul Thomas Anderson paints an illuminating portrait both of an artist on a creative journey, and the women who keep his world running.