An escaped convict becomes trapped in a village near the border while attempting to flee to the neighbouring country. He holds a peaceful winemaker hostage in his own home as the authorities lead a manhunt to find him. The winemaker asks his captor to pretend that he is his employee, in order to protect his daughter. However, the daughter falls for the intruder. When she realizes that her father has been lying to her, she decides to help him cross the border. The winemaker ambushes the fugitive, trying to disarm him, but kills him during the struggle. The winemaker decides to confront his daughter with the truth.