16 years ago peasant women living in the mountains of southern Turkey created a theatre which later turned into a film The Play. They acted out their own life stories in their village and the play changed their lives. Now they hit the road with an adaptation of Shakespeare’s King Lear, travelling on the dusty and risky roads to the remotest mountain villages where even water can barely reach. On the road, their lives merge into the world of King Lear and become bound up with 'the good and the bad', 'the young and the old', 'the rich and the poor', 'the honest and the dishonest’ of the play.