Pretending to be blind, Jonas enters a TV dance contest, where he meets his attractive dance partner, Saule. Soon they become the show's most popular contestants. While the whole nation believes that Jonas is blind, one of his old acquaintances, Vytas, is released from prison. As reminders of the past close in on them, Vytas struggles with contradictory feelings: whether to seek revenge or forgiveness for sins past and future in such a manipulative world.