Mexico, sometime in a near future... Women are disappearing and a girl called Huck wears a mask to conceal her gender. She helps her dad, a tormented addict, to take care of an abandoned baseball camp where the narcos gather to play. The father tries to protect her as he can. With the help of her friends, a group of lost boys who have the power of camouflaging themselves in the windy desert, Huck has to fight to overcome her reality and to defeat the local capo.