In the Argentinian city of Tucumán, Miguel makes a living as a motochorro, a thief who snatches people's belongings from his motorbike. Stealing her bag from Elena, an old woman, he ends up hurting her badly. After the brutal incident, Miguel is plagued by guilt and can't get his victim out of his mind. In an attempt to do the right thing, he conceals his true identity from the Elena and starts looking after the injured and unsuspecting old woman. The closer he gets to her, the more he becomes entangled in his own lies. Afraid of telling Elena the truth, and still haunted by the past, Miguel is unable to find true redemption.