Nuria, Fabio and their mother Amparo arrive on a small island in the middle of the Amazon Jungle, on the border between Brazil, Colombia and Peru. They have escaped from the Colombian armed conflict in which their father disappeared. One day, he reappears in their new house. The family is haunted by this strange secret and discovers that the island is inhabited by ghosts.