Nancy receives the offer from a TV programme on unsolved mysteries to participate in the episode telling the story of her daughter, a young lesbian beaten to death, a crime for which no-one has been found guilty eight years after it was committed. Nancy confronts her family and each one’s version of the events, as she decides whether or not to participate in the space and learn more about the person her daughter was.