Luiz Roberto Galizia was an important figure in the theatre scene of the ‘70s and ‘80s. He was also my uncle, although I never knew him. This documentary endeavours to recover his life experience, based on old photographs and footage of films in super 8 which Uncle Luiz collected and which I found 30 years after his death.