Emilien, a hypochondriac piano teacher living in a small town of Vercors, is going through a rough period of mourning: six months ago, his loved one died in an accident. Emilien's well-ordered everyday life is suddenly disrupted by the unexpected visits of his deceased beloved girlfriend.