Driven by her husband’s diplomatic career, Anabel dedicates her life to philanthropy. Her selfless devotion to helping others has increased her popularity, and she is the go-to person in her exclusive circle when it comes to obtaining donations for humanitarian organisations. It is precisely at one of these charity dinners that she runs back into her past on recognising one of the waitresses providing the catering service as being her daughter Chiara, the girl she had abandoned at the age of eight and whom she hasn’t seen for thirty-five years. It’s no chance she’s there; Chiara has been looking for her. Mother and daughter embark on a journey into the past, alone, with a hard road before them in the attempt to recover thirty-five years in barely ten days. Or that’s what Anabel believes. The thing is that this journey has a hidden purpose for Chiara. And when Anabel discovers it she will have to make the most difficult decision of her life, after which she will never be the same again.