Alba is 12 years old and eager to discover the unknown, mysterious and fascinating side of death. With her best friend Samuel they enter abandoned houses, wander around rundown villages and make their way into the mountains with their hidden parallel world. A voyage starting from innocence to discover the mystery of the struggle between life and death.