Olivia, Eloy, Guille and Anna travel to Berlin to surprise their friend Comas with a visit for his 35th birthday. He doesn’t give them the welcome they expected and during the weekend their contradictions grow and their friendship is put to the test. Together they will discover that time and distance can change everything.