The 70th anniversary of the Fotogramas magazine comes in the shape of a sentimental voyage through the history of Spanish cinema thanks to a mosaic of voices represented by people who make films, those who write them and those who consume them. The documentary pays tribute to the readers of Fotogramas helped by the leading figures of Spanish cinema, who will read to the camera the most representative letters received at its offices in the history of the magazine.