Four couples meet for dinner on the night of a lunar eclipse. A night of friendship and laughs, until suddenly the idea emerges: Why not do something different? What would happen if we left the mobile phones on the table within reach of everybody? Entire lives shared by everyone as they happen... An innocent game or a dangerous suggestion? Will the group of friends be able to withstand such a degree of sincerity, even if it is only for a time?