Petru is a drilling engineer living in a community of oil industry workers. He has mixed feelings. On the one hand he is about to marry his pregnant girlfriend Laura, on the other he is involved with the wife of one of his colleagues, Sonia, the victim of a serious accident at work. His new life seems about to begin while she feels hers is ending. When Laura finds out about his relationship with Sonia, all hell breaks loose. Petru feels terrible guilt, but also responsibility for the baby-to-be. Participant in the first edition of Glocal in Progress.