Khalil is a young man torn from his roots who lives on the edge of town, where the industrial estates merge into the river and the marshes. Khalil gets by as best he can and spends his time with an old poacher, who shares a house on the riverbank with a brother he hasn't spoken to in years. On the banks of the marshes, the tides mark the time of love and heartbreak, of friendship and revenge.