Jonas Widmer, one of the best runners in Switzerland, is focussed on participating in the Olympic games. Besides sports, Jonas is also a successful cook and plans to move in with his girlfriend, Simone. But Jonas's perfect life is increasingly disturbed by memories of his late brother. He starts leading a tragic double life, robbing young women at night. Based on a true story.