Yura is a young boy whose family leaves Tokyo to live with his grandmother in the snowy countryside. Not only must he fit in at a new school, but it's a Christian one to boot. At first he's puzzled when he and his classmates are called to "worship", but he gradually adjusts to his new environment. One day, in the middle of a prayer, he sees a small Jesus appear before him. Every wish Yura makes to Jesus comes true, and he starts to have faith in the power of the Lord.