Lila Cassen was the most successful Spanish singer of the nineties until she mysteriously vanished from one day to the next. Ten years later Lila is preparing her triumphant stage comeback; however, shortly before the long-awaited date she is involved in an accident and loses her memory. Violeta’s life is dominated by her conflictive daughter Marta. Every night she finds escape from her reality by doing the only thing that makes her happy: imitating Lila Cassen at the karaoke joint where she works. One day Violeta receives a fascinating offer: to teach Lila Cassen how to be Lila Cassen again.