For decades the Guerrero brothers have controlled the flow of drugs from the peninsula to the rest of Europe. Now they're faced with one of the most crucial moments in their history. The eldest brother, Daniel, is released from jail after fifteen years, eager to recover his place in the family. The world Daniel left behind no longer exists. His father Abraham is sick, his brother Clemente has disappeared and now his middle brother, Tomás, holds the reins of the family business. The Guerrero brothers' worst enemy will be found at home, among themselves: the education they received from their father to fight like a pack of hounds to survive, no matter what the means, with no moral limits, like Giants. A war between siblings fought to the bitter end. Presentation of the first two episodes of the new Movistar+ series.