In 2029, after the governments of North and South Korea announce a 5-year plan to reunify the country, strong sanctions by the world's most powerful nations cripple the economy and lead to a hellish period of chaos. With the appearance of an armed anti-government terrorist group called The Sect which opposes reunification, the President creates a new police division called the Special Unit which amasses significant political power. However, seeing its own influence drop, the Public Security intelligence service hatches a plot to do away with the Special Unit. Amidst the bloody struggle between two ultra-powerful institutions, rumours emerge of a secret "Wolf Brigade" taking shape within the Special Unit. Human weapons who go by the name of wolves, "Illang" (The Wolf Brigade).