Born 19 years ago in Nanjing with the VACTERL syndrome, Jiang Meng was abandoned by her parents. With the help of her foster mother and Director Wang, today Jiang works in a hospital as cleaner. One day, Jiang encounters a man coming into the hospital with a newborn baby. She learns that the baby is a girl who also has the VACTERL syndrome, and that the father has decided not to give her treatment.