Petra doesn't know who her father is, his identity has been kept from her all her life. When her mother dies she sets out on a search leading her to Jaume, a famous plastic artist, and a powerful, ruthless man. On her quest to discover the truth, Petra also meets Lucas, Jaume's son, and Marisa, Jaume's wife and Lucas's mother. The story of the characters proceeds to entwine in a spiral of evil, family secrets and violence taking them all to the limit. Fate will make a twist in its cruel logic, opening a path for hope and redemption.