In this new take on the iconic love story, Bradley Cooper makes his directorial debut and portrays seasoned musician Jackson Maine, who discovers and falls in love with struggling artist Ally, played by Lady Gaga. Ally has given up on her dream to become a successful singer until she meets Jack, who immediately sees her raw talent. This intimate story takes us on a journey through the beauty and challenges of a relationship struggling to survive.