Leningrad, a summer in the early 1980s: the city’s rock scene is at boiling point. Viktor Tsoï, a young musician who grew up listening to Led Zeppelin, T-Rex and David Bowie is eager to make a name for himself. The meeting with his idol Mike and his wife, the beautiful Natacha, will change his life forever. Together they will build a legend that will make them immortal.