The assistant trainer of a professional league side, Marco, is given community service in the form of coaching a very special basketball team of people with intellectual disability. Surprisingly even for Marco himself, he’ll be the one to learn a real lesson from the adventure alongside a team where the desire to live and placing importance on the things that matter is what really counts.