With the help of her friend, a delivery boy, young Dilili from New Caledonia investigates a spate of mysterious kidnappings of young girls that is plaguing the Paris of the Belle Époque. In the course of her investigation she will encounter a series of extraordinary characters, each of whom will provide her with clues.