Madrid, 1961. Ana Mari is a spinster with a limp, a Franco supporter and instructor of the Women’s Section. On orders from Franco, she's sent to work as a maid in the home of Ava Gardner, with the intention of spying on her. To do the job, she must pretend that she’s married to Manolo, an opportunist who will become the chauffeur for the American actress. Premiere of the complete Movistar+ series.