Four tragic destinies linked by a school accident: Bu, to protect a friend, pushes the school bully, Shuai, down the stairs; Ling, Bu’s classmate, wants to escape from her mother and her routine after being seduced by her teacher; Shuai’s older brother, Cheng, feels responsible for his best friend’s suicide and yearns to take revenge on Bu for his younger brother’s accident; and, finally, Mr. Wang, an enthusiastic pensioner who doesn’t want his son to put him into a home. The only way out for the protagonists seems to be to run away to the town of Manzhouli, where there is a sitting elephant that simply ignores the world. They only have 24 hours to solve their lives before the train starts moving...