Tinder. Woman seeks men. Man seeks women. Everything would be so simple if she weren't in Israel and the guys nearby weren't in the West Bank. Israeli filmmaker Ines Moldavsky sets out to meet up with the men that she is forbidden by law to see. She crosses the border into the West Bank to experience the personally unfamiliar physical space. The conversations revolve around virtual phone calls and physical encounters. Violence resonates in the search for a violation of boundaries.