Jorge was a professional basketball player until the age of thirty-five. Now he’s thirty-seven and doesn’t know what to do with the rest of his life. Every day he gets up late, plays at video games, stuffs himself with fast food and goes out to walk until nightfall. He has very little contact with other people and lives in a bubble he will try to burst when he realises that perhaps he has gone too far in his isolation.