Cocinar belleza-k profil artistiko eta aitortuko askotariko ahotsak bilduko ditu galdera sinple bati erantzuteko: zaporea ederra izan daiteke? Kontzeptu horren inguruan elkarrizketa bideratuko dute Toni Segarra publizistak eta Quique Dacosta hiru Michelin izardun sukaldariak eta abangoardiako gastronomiaren munduko erreferenteak. Artearen bokazioetako bat edertasuna sortzea da. Paradoxikoki, edertasuna, kontzeptu gisa, ez da ia inoiz erabili zaporearen inguruan. Dacostak artista horietako bakoitzarengana joko du, abangoardiako sukaldea diziplina artistikoa ote den elkarrekin hausnartzeko.