Celeste argazkilari gaztea bere aitaren negatibo-artxibo zaharrean barrenduko da. 70eko eta 80ko hamarkadetan Txileko diktadurari aurka egin eta Ekuadorren erbesteratutako argazkilari bat da aita. Argazkien bidez, haren oroitzapen iheskorrei heltzeko modu bat aurkituko du, eta borrokaren esanahiari, erbestearen dentsitateari eta orainarekin bizitzeko moduari buruz galdetuko dio bere buruari.