Bogota, 1999. Itzalaldiak gertatzen direneko garaian zurrumurru bat dabil. Egun gutxi barru izango den eguzki-eklipsean, deabrua iritsi eta Apokalipsia ekarriko du. Mila nerabe oinazetuak serio hartuko du profezia hori. Beldurrak hartuta, gertatzen zaion guztia seinale gisa ikusten hasiko da, baina ez du erantzunik aurkituko. Aitzitik, esnaera sexualean, gorputza modu jasanezinean metamorfoseatuko zaio, madarikatua sentituko da. Piztiaren eguna gertu duela, infernu sakonaren aurrean sentituko da Mila. Eraldaketa gertatuko da, munduaren amaiera iritsiko da. Eguzkiaren izpiak askatzean, lortuko al du Milak bere odoletik birjaiotzea?