Asunción, 1958. Narciso barnealdeko nekazaria zen; Buenos Airesera bidaiatu eta itzultzean rock & rolla sartu zuen erregimen militar baten mende eta beldurrak geldiarazita zegoen gizarte batean. Operadore hasi zen lanean, baina toki-irratiko izar handi bihurtuz joan zen. Oso dantzari ona izateaz gain, batzuetan abestu ere egiten zuen. Belaunaldi oso batek maite eta miresten zuen Narciso, baina haren jabetza ere nahi zuten denek. Ezinezkoa zen Narciso menderatzea. Haren hilketa, pasio-krimen gisa katalogatua, aitzakia ezin hobea izan zen bere gorputzarekin edo pentsamenduarekin erregimenaren sendotasunerako arriskutsutzat jotako edozein pertsona atxilotzeko.