Lucien Castelnau zinemagilearen mamua noraezean dabil, glaziar batean ehun urte gatibu egon ondoren, Patagonia futurista batetik; han, aurrerapen teknologikoak ahantzitako istorioekin egingo du talka. Ez da atseden hartzeko gai, bere ondare zinematografikoak ikusezin jarraitzen baitu, eta bitartean, ahaztu duen mundu bat zeharkatuko du, historian leku baten eta ikus-entzuleen bila, bere obra galduari bizia itzuliko dietelako itxaropenez.