Zazpi urteko alabaordeagatik dituen sentimendu debekatuengatik oinazetua, Richardek neska-laguna abandonatzea eta haurtzaroko etxean babestea erabakiko du, etxea berritu eta saldu aurretik. Baina bere buruari inposatutako erretiroa nahasi egingo da Rocharden ama zaintzen duen ume-itxurako Stellaren presentziagatik. Richardek laster deskubrituko du emakumeak bizitza bikoitza daramala camgirl gisa, eta erlazio transgresibo bati ekingo diote, aita-alabak izango balira bezala; alabaina, erlazioa birrindu egingo da abandonatutako alabaorde hark harremana berrartzen duenean.