Zhandos, Balkhash hiri txikian bizi den musika-irakasle maitatu batek, amets bat du: hiri handi batera joatea bizitzera. Aparteko lanak egiten dituela jakinik ere, eskolak ezikusiarena egiten du, baina jaio zeneko hiriari nostalgia dion mezenas bat iritsi eta Zhandosek handik alde egiteko aukera izango du. Orduan, garrantzitsuena zer den erabaki beharko du: barnean daraman artea ala artean izan dezakeen eginkizuna.