Imanek hainbat absentziaren inguruan eraiki du bere bizitza Berlinen: familiarena, Iranena eta besteengandik ezagutua izatearena. Lanarekin, asmatutako istorioekin eta parkean sexua izateko ikusi ohi duen gizon batekin emandako gauekin betetzen du isiltasuna. Lehengusina —Imanek ia ezagutzen ez duena— Teheranetik bisita labur baterako iristean, atzean utzitako hura isil-isilik itzuliko da protagonistaren bizitzara.