Hatzin, Mexiko Hiriko nerabe bat, aitaren gorpuzkia jasotzera joan da. Mexiko iparraldeko zeru zabalaren eta paisaia hutsaren artean dagoen hobi komun batean aurkitu dute aitaren gorpua. Alabaina, ezustean aitaren oso antzeko itxura duen gizon batekin topo egitean, zalantza eta itxaropena piztuko zaizkio Hatzini haren benetako atarramenduaren inguruan.