Nagusia, itxuraz, dena alde duen gizon gazte bat da, baina arazo larri bat du: bere haurtxoaren osasun txarra. Langilea lan bila dabil bere ume jaioberria mantendu behar duelako, eta beraz, ez du zalantzarik izango nagusiak bere lurretan lan egiteko kontratatzea eskaintzen dionean, nahiz eta esperientziarik ez izan. Batak besteari lagunduko diote, baina egun batean istripu bat gertatuko da. Ezusteko gertaera horrek bi gizonen arteko harremana arriskuan jarriko du, bai eta bi familien etorkizuna ere.